Leta i den här bloggen

fredag 17 februari 2012

Oh thank god, it's lov!

Hejsan svejsan!
Idag börjar mitt spottlov, det är mysigt med spottlov för man får spotta mycket. Haha nej, jag är trött och har dålig humor. Men min dag har väl varit bra, jag är som sagt äckligt trött. Alla är så dryga på facebook, NI VET VILKA NI ÄR! Fast, ingen jag känner vet ju om min nya blogg.  Heh. Jag ska inte göra ett skit på lovet. Eller jo, springa, fota, införskaffa mig ögonbrynsskugga och sova. Men bara det. Jag har faktiskt nästan inte lagt upp några bilder alls på bloggen från min systemkamera. Men jag har i alla fall en Nikon som jag fotar ganska mycket med. Fast, är jag den ända som är så sjukt oinspirerad på vintern att allt blir skitfult? 
Hm, jag får väl jobba med det. Nu ska jag fixa lite tè och dra ut och springa efter det. Hittade mina long lost springskor igår också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar