Leta i den här bloggen

fredag 10 februari 2012

Andas, andas för mig.

Mådde inte ett dugg bättre idag men gick till skolan ändå.
Idag hade vi nationella prov, det gick jättedåligt. Fick tillbaka mitt prov på kost och hälsa, 15,5/22 helt okej.
Sista lektionen hade vi typ göralltingduintehannmedföruttimme. Jag gjorde matte och so läxan, så dom är klara.

IKVÄLL BLIR DET PARTY! Eller, inte riktigt. Men jag och-vad blir det?-åtta andra tjejer ska sova hos Emma&Hanna. Jag köpte lite ostbågar, inte för att jag gillar ostbågar, men ändå. Så, jag drar dit runt halv sju. Får se om jag åker med Norah, hon skulle träna först.













Jag idag, T-shirt från Monki, cardigan från Cubus, jeans frånjagveintevart och örhängen från Monki.
Kan visa en bättre bild på dom senare.



Lots of love,
Olivia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar