Leta i den här bloggen

torsdag 9 februari 2012

Bloggvett...

Okej, alla får blogga som dom vill men seriöst, tänk lite?

  • Skriv ordentligt,"asså ida va jahh i skolan typ:*** <3 <3<333". Jag menar, allvarligt?
    När man kommenterar andras bloggar,
  • "Kolla in min blogg!". Haha? Det är min blogg, inte din reklamplats.
  • Eller "standard kommentarer", "Fin blogg sötnos! Allt bra?". Man märker om ni har skrivit exakt samma sak till tio andra.
  • "Bloglovin byten?". Visst, gör det er lyckliga så följer jag er på bloglovin.


Åh gud, ni får ursäkta mitt klag-inlägg. Men jag vaknade upp med en äcklig feber och mår skit.

Nu ska jag återgå till att titta på 80-tals serier.


2 kommentarer:

  1. åherregud! håller med dig så mycket. gjorde en video om det för några dagar sedan. Så irriterande
    Ja och sedan svarskommentarer , som om jag har kommenterat någons inlägg så bara måste den gå in på min blogg och svara på min kommentar... åhh fattar inte varför ...

    jaja

    ha de bra!
    kram =)

    SvaraRadera