Leta i den här bloggen

onsdag 8 februari 2012

Nationella prov

Hejsan.
Idag hade alla 6or i nationella prov i svenska. Så vi (Jag+femtio andra 6or) fick sitta i tre timmar i en lässal uppe på högstadiet. Men det gick bra. Jag var konstigt nog inte ett dugg nervös. Men det va bara svenska, läsförståelse och så fick vi skriva en typ berättelse om en bild. Jag var äckligt poetisk och döpte den till "Sensommar kväll". Det gick bra, förutom att jag har världens fulaste handstil. 

Jag hade jätteont i halsen i morse och va övertrött.
Så jag slängde på mig någon tröja från Ginatricot och en Harley Davidson hoodie, pappa gav mig för någon vecka sedan när han var på Mc-mässa.

Sedan gick jag, Marcus och Tony hem, och nu sitter jag här.

Tumblr_lywl3sr4fu1r8065co1_250_large






















Lots of love,
Olivia

1 kommentar:

  1. Haha ja precis, kan man i alla fall bocka av några saker ;)

    SvaraRadera